onsdag 13. mars 2013

Alt på en gang.

Da jeg i fjor klarte å gjøre så sjukt mye på en gang, tenkte jeg: "Men i 2013, da skal jeg ikke gjøre noe som helst, da skal jeg slappe helt av og nyte livet." Også ble det ikke helt sånn. Joda. Jeg nyter livet. Mellom oppussing og bokskriving og jobb og avtaler og noe som vokser og gror inne i magen min. Til sommeren skal vi bli foreldre. Til ei lita jente. I hele januar har vi hatt soverommet inne på stua, slik at det skulle bli nytt og pusset opp. Da så det noe sånt som slik ut:
Og i noen knappe uker fikk vi stua tilbake. Men, nå begynner vi på kjøkkenet. Så nå bor vi mellom kopper og fat og bestikk og mel og sukker. Da ser det ca slik ut:
Jeg ønsker å ha mer tid til blogging. Ikke bare til egen blogging, men til å følge med på dere andre inspirerende der ute. Sånn er ikke hverdagen min dessverre. Derimot, kan det kanskje løsne litt etterhvert. Hvem vet. Jeg har jo gjort mye kult den siste tiden som jeg ikke har rukket å vise dere, sånn som:

(Sydd av min mamma etter mønster. Detaljer kommer)
og:


Som jeg har sydd nesten helt selv. Og mye mye mer.

Jeg kommer sterkere tilbake, håper jeg. Er så mye fint jeg vil dele med dere!

Ha en kreativ uke!
Hilsen Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.