søndag 24. mars 2013

Egenkomponert kjole. Laget av mor og datter. For mor og datter. Den skal både kunne brukes som gravidkjole, men er også tenkt som ammekjole. Jeg bruker stort sett bare kjoler (Eier også noen skjørt og et par joggebukser) men jeg har tenkt mye på hvordan det skal bli med amming. Jeg kan jo ikke sitte i offentlighet å hepse kjolen opp så hele magen og trusa og alt kommer fram hver gang barnet vil ha mat. Det blir jo litt ille. Så, i forhold til det klarte jeg og mamma å komme fram til en patent som passet veldig bra. Denne kan kneppes opp i skuldrene på begge sidene, og kragen er også festet med trykknapper, så den kan taes av og på, og den kan også snues (For det er et annet stoff på andre siden) Flere kjoler er under produksjon, og jeg regner med at får jeg samlet meg opp noen etterhvert, skal jeg klare meg fint og fortsette å bruke kjoler. Mønsteret er veldig enkelt, og på den første (som oftest tar lengst tid, siden alt er nytt og litt prøveprosjekt) tok det ca 3,5 timer.

Regner med det går dobbel så kort tid på neste.

Jeg er nå i uke 25 og vidunderet kommer i midten av juli. Jeg er glad, lykkelig og vi gleder oss veldig.

Håper alle har en fin og kreativ påske!
Hilsen Sanne M

1 kommentar:

  1. Sanne - du burde ha solgt disse kjolene!! Jeg hadde kjøpt, og sikkert flere jeg kjenner også :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.